JUNO  2005 yılında ABD 'de  gösterime giren film komedi türündedir. 2007'de de Türkiye'de gösterime girmiştir. Gösterime ...

JUNO

03:52 Unknown 0 Comments



JUNO

 2005 yılında ABD 'de  gösterime giren film komedi türündedir. 2007'de de Türkiye'de gösterime girmiştir.
Gösterime girdiği yıl bir çok ödüle laik görülmüştür. En iyi senaryo, en iyi yönetmen, en iyi kadın oyuncu ödülleri ağırlıklı olarak alınmıştır.


Ancak en iyi kadın ödülünü sonuna kadar hak eden bir film Ben sadece komedi türüne ait olduğunu düşünmüyorum . Film de drama daha ağırlıklı.

Konusu 17 yaşındaki bir kızın yaşıtı olan bir çocuktan hamile kalması ve bu çocuğun peşinde çocuk sahibi olamayan zengin bir ailenin olması. Kızın yaşadığı binlerce zorluk filmde konu edinilmiştir. Ben bu filmi iki kere izledim bir daha izleye bilirim.



 Aslında dünyada da Türkiye'de de çokça yaşanan bir olay . Ama ülkemizde bedeli daha ağır ödeniyor. Bu filmden sonra bu tür haberler gazetelerde yayımlanınca " Juno " diye bir film vardı cümlesi eklenir oldu.


 Bence hepimizin bu filmi izlemesi lazım  ve bu durumdaki insanların yerine koymamız lazım kendimizi ... Empati yaparsak daha ılımlı davranırız. Hayat bu aynı sınavlardan yarın öbür gün bizimde geçmeyeceğimiz ne malum ?

 Şimdi sizi bu güzel filmin fragmanı ile baş başa bırakıyorum.


0 yorum: