Amcamızın adı Batuhan Bozkurt; zor bir hayat yaşamış. çok uzun uzadıya hayatını yazmak istemiyorum ama sanatın nelere deva olduğunu n...

Herkes Sanatla İyileşir

00:38 Unknown 4 Comments






Amcamızın adı Batuhan Bozkurt; zor bir hayat yaşamış. çok uzun uzadıya hayatını yazmak istemiyorum ama sanatın nelere deva olduğunu neden sanata önem vermemiz gerektiğinin bir kanıtı gibi kendisi....


Oğlu şehit olmuş, parkinson hastası bir amca... Cennet şehir İzmir'in Urla ilçesinde yaşıyor.
Taşlarlar resim yapıyor,Ud çalıyor.

Ellerinde hareket bozukluğu var, ancak müzikle kendini tedavi ediyor.

"Çakıl taşı mozaik tekniği" yaptığı sanatın adı. Yaptığı işlerde harikulade...





Yaşadığı yerde sanat filizlerinin yeşermesine de katkıda bulunuyor. "Emek Kültür ve Sanat Evi"ni kurdu.
Onunla röportaja giden Anadolu Haber ajansı muhabirine parkinson hastalığının önlenemez etkilerini minimalize ettiğini söylemiş.


CNN Türk'ten Cansu Karadan AA'dan gelen görüntüleri haber yaptı. Ancak bu güzel hayat hikayesine ulaşamayanlar için haberi sitemde paylaşıyorum...





4 yorum:

  1. kültür sanatla ilgili ne güzel yazıların var. almodovar da en sevdiğim yönetmen ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. heeey son yazıma bi bak olur muuu :)

    YanıtlaSil

  3. Deeptoneden geldim ☺blogunuz güzelmiş takip butonunu bulamadım ama okuugit.blogspot.com.tr ben de bloguma beklerim ☺

    YanıtlaSil
  4. Yolu, Deep Tone'un sayfasından öğrendim.

    Blogunuzadaki son yazı ile derinden etkilendim. Parkinsonlu amca ile.

    Babam bu hastalıkla yirmi yıl mücadele etti. Ne mücadele ama. Amca da onun bir benzeri imiş. Şehir oğlu da başka türlü acıttı.

    Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkür ederim.

    Bu arada artık sizi takipte olduğumu yazmama gerek var mı?
    Merhaba.

    YanıtlaSil