OBLİVİON Son zamanlarda sinema filmlerine baktığımda çok mutsuzdum. Güzel bir aşk filmi, macera filmi, korku film vb. filmler yoktu. ...

Oblivion : Tom Cruise

03:33 Unknown 0 Comments



OBLİVİON


Son zamanlarda sinema filmlerine baktığımda çok mutsuzdum. Güzel bir aşk filmi, macera filmi, korku film vb. filmler yoktu. Bulamıyordum . Eski filmlerle idare ediyordum.Yeni ve güzel bir aksiyon filmi bekliyordum. Hatta türü önemli değil güzel bir film olması yeterliydi derken; Brad Pitt'in 'Dünyalar Savaşı Z ' filmi gösterime girdi. Heyecanla izledim. Gittim. Ama çıktığımda düşüncelerin aynı yönde değildi. Filmi beğenmemiştim.

Başroldeki Brad Pitt'e haksızlık yapıldığını düşündüm. Mutsuz ayrıldım heyecanla beklediğim korku filminden. Daha sonra Tom Cruise'un 'Oblivion' filmini bekledim . Ama bu filmden de umutsuzdum. Çünkü son zamanlarda çıkan filmler garip bir şekilde başarısızdı. Sanki kısır bir döngüye girmişlerdi.

Sonunda film çıktı ve izlemeye gittim. Heyecan verici ve dikkat çekici filmdi. Güzel bir film izlediğim için ayrıca çok mutluydum.


Bu filmde de bilindik hikayelere rastlamanız mümkün.Ancak anlatım, teknoloji, oyunculuk çok çok çok iyi.
Bayıldım bu filme. Bence en iyi mesajı ise doğamıza verdiğimiz zararın sorulacağı hesap. Bir gün gelir doğa bizden intikamını alır. Bu ana tema çok farklı bir kalıpta önümüze sürülmüş filmde.

Böyle filmleri olmalı hatta bizde de yapılmalı. Daha almamız gereken yolumuz var ama biliyorsunuz umutluyum.




Tom Cruise gelince zaten bir yıldız. Ama kolay kolay yıldız olunmaz. Seçim bu adamda ve bu adam iyi filmleri seçmeyi biliyor. Hatta en büyük rakibi Brad Pitt'e son zamanlarda fark attı diyebilirim. Bu ismi yaparken çok ter döküyorsunuz sonunu da iyi bitirmelisiniz. Bu eleştirim Brad Pitt .



 Fragmanı izleyin ve filmi izleyin. Güzel vakit geçireceğinize eminim. İyi seyirler dilerim....

0 yorum: