Patrondan Kurtulma Sanatı  Dün izlediğim ve bayıldığım bir komedi filmini bugün sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaz geldi , okullar kapa...

Patrondan Kurtulma Sanatı

03:40 Unknown 0 Comments



Patrondan Kurtulma Sanatı

 Dün izlediğim ve bayıldığım bir komedi filmini bugün sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaz geldi , okullar kapandı, biraz soluklanıp eğlenmek hepimizin hakkı diye düşünüyorum. Bu nedenle film önerirken eğlenceli olmasına dikkat ediyorum. Eğlenmek önemli bir ihtiyaç. Bunu da en iyi şekilde iletişim araçları sayesinde karşılaya biliriz.


Çok başarılı oyunculukların sergilendiği, muhteşem bir senaryosu olan bir komedi filmi izlemek istiyorsanız buyurun size " Patrondan Kurtulma Sanatı ". Filmde en dikkat çeken şey senaryo . Senaryo zekice ve şaşırtıcı. Üç tane kafadar arkadaş ve başlarının belası patronları. Hepsinin derdi ortak , ee böyle dertler ortak olunca dermanlarını da birlikte arıyorlar.



Planlar planları takip ediyor ama sonunda başarılı oluyorlar. Ama  saf ve şapşal oldukları için başarılı oluyorlar. İnanılmaz komik planlar yapıp her seferinde patronlarının yaşam alanlarında bir iz bırakıyorlar. Ama en komik olan durumsa patronlarını öldürmek isterlerken patronları birbirlerini yok ediyor. Bir patron hariç .


Ama hem oyunculuğu ile hemde filme kattığı renk ile Jennifer Aniston'ı tebrik ediyorum. En komik ve sevimli patron o. Hele ondan kurtulma yolları :) bunu izlemelisiniz. 


Şimdi bu eğlenceli filmin fragmanı ile baş başa bırakıyorum sizi...




0 yorum: