2009 yapımı bir İngiliz filmini sizinle paylaşacağım. Bu o kadar güzel bir film ki nasıl yazacağımı şaşırmış durumdayım.  Konusunu her d...

AŞK DERSİ

03:38 Unknown 0 Comments



2009 yapımı bir İngiliz filmini sizinle paylaşacağım. Bu o kadar güzel bir film ki nasıl yazacağımı şaşırmış durumdayım.  Konusunu her döneme her yıla uyarlayabiliriz. Benim çok büyük bir sorun olarak gördüğüm bir konu. Hele liseli kızların kesin izlemesi gereken bir film.


Film İngiliz bir gazetecenin yazdığı otobiyografiden alınmış ve beyaz perdeye aktarılmıştır. Yani gerçek bir hikaye bu filmden iyi ders çıkarılır.


 Filmde genç liseli bir kız kendinden yaşça büyük ne iş yaptığı belli olmayan bir adama aşık oluyor. Aslında adamda genç kız avcısı. Adam evli çocuğu var ama tabi ki kızın  bunlardan hiç mi hiç haberi yok. Ayrıca adam zengin bu paranın kaynağı da tarihi eser kaçakçılığından geliyor. Kızı kandırıyor bayağı bir şeyler yaşıyor ve kız hamile kalıyor. Adam ortadan kayboluyor ve bir gün adamın oturduğu eve gidip karısı ve çocuğunun olduğunu öğreniyor . Karısı en can alıcı sözü söylüyor. İlk kız değilsin.

Ben lisede şahit oluyordum. Babası yaşındaki adamlarla gezen ufacık kızlar . Ben kızlardan daha çok o adamlara kızardım. Kızların gözlerini bağlamak etkilemek çok kolay . Hele ki maddi durumu iyi olup o kıza güven veren bir adamsa.

Ama bunların dışında film gerçekten güzel. İngiliz gazetecide film gibi bir hayat yaşamış.

Bence bu film liseli kızlara zorla izletilmeli..



0 yorum: