Bugün sizlere okuduğum en güzel kitabı önereceğim. Hepimizin sevdiği , ilgi ile takip ettiği Gülse Birsel'in " Yazlı...

Gülse Birsel YAZLIK...

04:16 Unknown 0 Comments

 

        Bugün sizlere okuduğum en güzel kitabı önereceğim. Hepimizin sevdiği , ilgi ile takip ettiği Gülse Birsel'in " Yazlık " isimli kitabını anlatmaya çalışacağım. Bu kitap Gülse Birsel'in 2011 yılında çıkartı. 50.000 adet Turkuvaz Kitap Yayın evinden yayımlandı. 


               Ancak bu kitabın başarısı Gülse Birsel'in 2009 yılında çıkardığı " Velev Ki Ciddiyim ! " isimli eseri kadar çok basmadı. Ama inanın iki kitapta birbirinden güzel.. " Velev Ki Ciddiyim ! " 26. baskı başarısına ulaştı. 


               Gülse Birsel şahsen karakterine bayıldığım, kendisine özendiğim bir sanatkardır. Öncelikle akademik eğitimine büyük bir saygı duyuyorum. Gerçekten kendini eğitmiş , mürekkep yutmuş bir kadın. Hayata bakış açısı çok farklı, kendine ait bir imajı var. Gerçekten bir filmini izlediğimde, bir yazısını okuduğumda bu eserlerin kolayca Gülse Birsel'e ait olduğunu anlayabiliyorum. Çünkü kendi çizgisi var kadının. Zaten hayatta kendi imajı olan, çizgisi olan insanlar iz bırakabilir.

                " Yazlık " kitabına gelince içeriği çok güncel. Kendi hayatından , gözlemlerinden yola çıkarak mizah yapıyor. Ve bunu hakkını vere vere başarıyor. Ben kitabını bir günde bitirdim. Elimden bırakamadım. Okurken gülücüklerime sahip çıkamadım. O kadar eğlendim ki. 

                 Bir kere kadın hayattaki en ince en komik yerleri yakalıyor. Bunun için çok sağlam bir gözlem yeteneğine sahip olması gerekir ki Gülse Birsel'de çok sağlam bir gözlem yeteneği var. 
  


Size küçük bir  bölümü yazmak istiyorum;

     DAVETSİZ MESAJCILARA VEDA MEKTUBU !

            
               Allah dualarımı kabul etti!

               Siyasi içerikli veya doğrudan pazarlama vesairenin yapıldığı e-posta ve SMS mesajları artık kullanıcının önceden iznine tabi olacak. İzinsiz yollayana sağlam para cezası kesilecek !

              O ne hayırlı kanun tasarısıdır ki, artık en yakın arkadaşımın ameliyat sonrası sağlığı ile ilgili mesaj beklerken biip biip'in ardından penis büyükme aleti konulu SMS geldiğinde gönderenin çatır çatır 100 bin TL para cezası ödeyeceğini bileceğim!

             O ne aklıyla bin yaşayası milletvekilidir ki , artık bir Cumartesi gecesi evde senaryolarla cebelleşirken " Cıstık Bar'da bu gece canlı müzik ve sabaha kadar fidayda," mesajına " Benim gece hayatım yok olum ya, bir daha da bana bu mesajları yollamayın, çalışıyorum, kafamdan dumanlar çıkarken elalem eğleniyormuş bana ne, asabım bozuk, yakarım," cevap verecek ve karşı tarafın kanunen mesajları sonsuza kadar kesmek zorunda olduğunu bilerek kendi kendime sırıtabileceğim !



              Bu bölümü rast gele seçtim size yazmak için. Kitap bu örnek gibi birçok eğlenceli konu ile devam ediyor. Ayrıca kitabı okurken yanınıza bir sözlük alın çünkü Gülse Birsel'in derya deniz bir kelime hazinesi var. Bu güçlü kelime hazinesi ile tek başımıza mücadele edemeyiz. Size şiddetle Gülse Birsel kitaplarından birini okumayı öneriyorum. Bütün kitaplarını paylaşacağım şahsen ben ....

0 yorum: