Uzun bir aradan sonra blogumda tekrar yayınlarımı yapmaya devam edeceğim. Araya zor finaller girdi ve güncellemeleri bir...

Mümin SEKMAN - Her Şey Seninle Başlar

04:01 Unknown 0 Comments



                Uzun bir aradan sonra blogumda tekrar yayınlarımı yapmaya devam edeceğim. Araya zor finaller girdi ve güncellemeleri biraz durdurmak zorunda kaldım. Ama artık daha rahat olduğumdan dolayı çok iyi yayınlar sizi bekliyor. Mesela bugün paylaşacağım kitap önerisini okursanız eğer iyi yayınlar ile başladığımı anlarsınız.

               Kişisel gelişim kitapları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir çoğunuz kimse ne yapacağımı söyleyemez diyorsanız size Mümin Sekman'dan bir cevap vereceğim. " Bir avukata mesleği hakkında öneriler veremezsiniz. Çünkü o kendi alanında uzun yıllar harcamış , kitaplar okumuş, araştırmalar yapmış, vakit harcamış ve o mevkiye gelmiş. Bende bir kişisel gelişim uzmanı olarak, hayatımın büyük bölümünü kişisel gelişim kitapları okumak ile geçirdim, araştırmalar yaptım, sayfalarca notlar tutum. Kısacası bu konuda kendimi çok geliştirdim ve artık anlatqacak bir şeylere ve haklara sahibim. " der. Bende bu konuda sevgili yazarıma katılıyorum . Bir konu hakkında zaman geçirmiş insanların söyleyecekleri sözleri vardır .


               Bugün size Mümin Sekman'ın " Her Şey Seninle Başlar "  isimli kitabını anlatmaya çalışacağım. Ben bu kitabı iki kez okudum. Bir üçüncüsünü de okuyabilirim. İlk okuduğumda biraz daha toydum ama o kadar çok etkilendim ki anlatamam. İkinci okuyuşumda ise notlar tutum. Size de tutuğum notları paylaşmak isterim. Gerçekten kitabı okuduktan sonra bir şeylerin değiştiğini söyleye bilirim. Bu kitap hayatınıza anlam katabilir, sizi hırslandırabilir, yeni hedefler ekleye bilir, Hedefe ulaşırlken neler yapmanız gerektiğini öğretebilir. Bunlar olasılıklar içinde ama şu kesindir ki; bu kitap sizi bir adım öne taşıyacaktır!


             Bunu size iddia edebilirim. Gerçekten Türkiye'de kişisel gelişim kitaplarında Mümin SEKMAN bir Alex. Her sayfası ayrı bir enerji kaynağı ayrı bir kuvvet kaynağı. Kitabı okurken kendinizle yüzleşirsiniz, yanlışlarınız fark edersiniz, hataları düzeltir ve hayalinize daha yakınlaşa bilirsiniz. Fazla cümleleri uzatmadan kitaptan tuttuğum notları sizinle paylaşmak isterim.




. Bir işin nasıl yapıldığını  biliyorken, bir başkasının yapamadığını görüp dilini tutmak imkansızdır.
. Sadece ölü balıklar tamamen dalgaların götürdüğü yere giderler.
. Bir insan kaybetmeyi nasıl kanıksar ?
. Enerjilerini acıdan kaçmak yerine acıya katlanmaya harcıyorlardı.
. Beynimizi çıkartıp yeni bir beyin takamayacağımız göre , onu çalıştırma şeklimizi değiştirmeliyiz.
,   Bu hikayeyi biliyor muydunuz?
 Yaşlı adam hapisteki oğluna mektup yazar: " Patates ekilmesi için tarlanın kazı yapılması gerekiyor. Yaşlı ve hastayım, yapamıyorum, keşke yanımda olsaydın. "

    Oğlu mektubu okur , hüzünlenir ama hapistedir.  Bu gerçek çaresizlik durumunda yapılacak bir şey yokmuş gibi görünüyordur.
       
      Neyse ki, genç adam bizim gibi düşünmez. Hemen babasına cevap yazar : " Baba, sakın tarlayı kazma, cesetleri oraya gömdüm. "

        Polis cezaevi mektubunu okuyunca hemen harekete geçer, kanıtları bulmak için tarlayı baştan sona kazar , fakat bir şey bulamaz!

      Birkaç gün sonra adam oğlundan bir mektup daha alır:
  " Baba, bu şartlarda elimden geleni yaptım ! "
 Aşılmaz görünen engelleri zeka ve farklı düşünmenin gücüyle aşmak, yaratıcı başarı tarzıdır.

                Bu paylaştığım çok ama çok ufak bir bölüm. Kitaptan bir sayfa bile paylaşmadım. Ama kabul edin ki etkileyici. Mümin Sekman 'ın diğer kitaplarını da blogumda paylaşacağım. Kitaba her yerden ulaşabilirsiniz. İyi okumalar dilerim.

0 yorum: