Dün kendimdeki büyük bir eksikliği tamamladım. Ne yaptın ! diye sorarsanız ? Ferzan Özpetek'in izlemediğim bir filmini ...

Ferzan Özpetek " Şahane Misafirler "

04:15 Unknown 0 Comments

         
  Dün kendimdeki büyük bir eksikliği tamamladım. Ne yaptın ! diye sorarsanız ? Ferzan Özpetek'in izlemediğim bir filmini izledim. Ben onun çok ama çok büyük bir hayranıyım. Bütün filmlerine inanılmaz bir tutku ile bağlıyım. Ayrıca diğer herkesten onu ayırırım. 

             Bence Türkiye'yi çok iyi temsil etti. Çok güzel işler yaptı. Onun yönetmenliğinin farkındayım aslında. Beni en çok filmlerindeki görüntülerin, sahnelerin başarısı cezbediyor. Çok büyüleyici sahneler . İnsanı filmin içine alan , nefes almadan izlememizi sağlayan sahneler. Derin senaryolar , oyuncuların muhteşemliği bir yana o tablodan fırlamış görüntüler harika !


              Ayrıca sadece filmlerde Türkiye kültüründen izler yok, yaşadığı ülke İtalya'dan   izlerde var. Hatta Ferzan Özpetek'in İtalyan tarafının Türk tarafından ağır bastığını düşünüyorum. Filmlerinin çoğu eşcinsel temalı. Çokça eşcinsellere yer veriyor. Belki kendi tercihi olduğu için daha iyi anlattığını düşündüğü için bu kadar çok yer veriyor. Saygı duyarız, şahsen büyük bir hayranlıkla izliyorum. Benim en çok sevdiğim Ferzan Özpetek filmi aslın da dün izlediğim değil. Daha sonra çok güzel bir yazıda paylaşmak isterim o filmi. 

           Dün " Şahane Misafir " adlı Ferzan Özpetek filmi izledim. Nasıl cümleler kursam, size nasıl anlatsam bu filmi? Önce oyuncuların başarısından söz etmek isterim. Gerçekten oyuncular inanılmaz. Bizim Cem Yılmazımız da oyer alıyor filmde. Açıkçası ben Cem Yılmaz'ı hep gülmek ile bağdaştırırım. Aynı sizler gibi. Ama filmin bir karesinde Cem Yılmaz'ın ağlama sahnesi var. Bu sahne filmde beni en çok etkileyen sahneydi ! İzlediğiniz zaman sizde en çok o sahnede etkileneceksiniz. 

          Ferzan Özpeteğin bu filminde ki kostümler çok ama çok başarılı. Film çok  duygusal... Akıp gidiyor. Ne zaman bittiğini anlamadım. Çok sevdim. Bir daha izlemek istiyorum. Size tavsiye ederim bu filmi. Duygusal bir gününüzdeyseniz buyurun izleyin. 

0 yorum: