SİHİRBAZLAR ÇETESİ Geçen gün film izlemeye bir ara verip kitaba yönelme kararı aldım. Ancak bir haberde 'Sihirbazlar Çetesi' ad...

Film Önerisi: Sihirbazlar Çetesi...

23:46 Unknown 0 Comments


SİHİRBAZLAR ÇETESİ

Geçen gün film izlemeye bir ara verip kitaba yönelme kararı aldım. Ancak bir haberde 'Sihirbazlar Çetesi' adlı bir sinema filminin gişede rekor kırdığını okudum. Çok izlendiği için bir haftada ilgimi çekti.Kitaba bir ara verip filmi istemeyerek izlemeye koyuldum.



Ön yargılarla izlediğim bir filmi ilk defa bu kadar çok beğendim.  Hatta uzun zamandır bir filmi bu kadar çok beğendim. Bence bu yılın bombası bence  bu film. Adım gibi eminim ikincisi de çıkacak. Çok beğendim. Beni açıkçası uzun zamandır hiç bir film heyecanlandırmıyordu.



Gerçekten sinema seviyorum diyen birinin izlemesi gereken bir film. Macera sevenlerin arşivinde olması gereken bir film. Saymakla bitmeyecek güzellikleri var bu filmin.  Filmin 7'den 70'e hitap ettiğini söylemek isterim. Şaşırttı beni bu film.



Önemli bir oyuncu kadrosuna sahip filmde ilizyona ait bir çok ayrıntı yer almaktadır. Filmlerin konusunu anlatmaktan hoşlanmam ancak bu film anlatmakla bir şey kaybetmez.

Zaten çok küçük bir kısmını anlatacağım. Yer yüzündeki en iyi sihirbazları süvari grubuna eklemek için işaretler yollanıyor. Bu işaretler ile birbirini bulan grup dünyadaki maddi eşitsizliği yok etmeye çalışıyor. Aslında bu onların görevi. Görevi çok zor başarıyorlar. Ama sonuna inanamayacaksınız. Bu küçük kısımla bitmiyor tabi ki. Uzun zamandır böyle güzel efektler kullanan bir filmde izlemedim ayrıca. 75 milyon bütçeye değmiş. Paranın hakkı verilmiş. Bir haftada dilden dile dolanıp zirveye çıkması da hiç şaşırtıcı değil. Buna emin olabilirsiniz. İzlemini kesinlikle tavsiye ediyorum.

Şimdi fragmanı izleyin ve kararınızı verin. Şimdiden iyi seyirler dilerim.


0 yorum: