Bugünkü yazımda size inanılmaz bir Hint filmi önereceğim. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film. Her zaman Hollywood  filmleri...

Bollywood Sineması: Life Of Pi

04:14 Unknown 0 Comments


  Bugünkü yazımda size inanılmaz bir Hint filmi önereceğim. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film. Her zaman Hollywood  filmleri için övgüler yağdırırız. Ancak her büyük gücün karşısında alternatif bir güç bulunur. Her görüşün , gücün, duygunun, kısaca her şeyin bir zıttı vardır. Hollywood'a karşı Bollywood sinemasının eseri olan " Life Of Pi " yani Pi'nin Yaşamı izlemeye değer özel bir filmdir. Macera ve drama türünde bir film. Ancak her iki türde filmde eşit şekilde yayılmış. Hint filmlerinin ayrı bir tadı var gerçekten. Ayrıca Türkiye'de Hint filmlerine hayran bir çok arkadaşım var. Önce filmin inanılmaz sahneleri var onlardan birkaç kare paylaşmak isterim. 


                  Kesinlikle sonsuzluk hissi verilmek için okyanusun üzeri seçilmiş. Ve başarılıda olunmuş. 



       İşte film bu iki karakter üzerinden dönüyor. Pi adında 16 yaşındaki bu çocuk ile Bengal kaplanının okyanus üzerindeki yaşam savaşını beyaz perdeye yansıtıyor. Çok gerçekçi ayrıca anlatım. 



          Gece çekilen sahneler insanın yüreğine ilham veriyor. Filmde birçok ada ve canlı türü ilede yakından tanışıyoruz. 


Şuan yaşadığımız güne aktarmaya çalışınca film insani değerlerede bir çok mesaj yollamaktadır. On bir dalda Akademi Ödülüne aday olmuş ve başarısı dünyada yankı bulmuştur.Ben izlerken düşündüm, neden bizde böyle filmler çekmiyoruz. Ya da imkanlarımız çerçevesinde dünyada ses getirmiyoruz. Geleceğe umut ile bakıyorum ama böyle sıcak ve sevilen filmler bekliyorum ülkemden. Şimdi size bu muhteşem filmin fragmanı ile bırakıyorum. Bir çok kişinin izlediğini biliyorum ama izlemeyenler için şiddet ile tavsiye ediyorum. 

0 yorum: