Bu hafta ikinci Ferzan Özpetek filmini paylaşacağım. Elimde değil, kendisine büyük bir sevgi taşıyorum. Hayranıyım. Hemde en sevdiğim ...

Ferzan Özpetek " Serseri Mayınlar "

04:03 Unknown 0 Comments

     Bu hafta ikinci Ferzan Özpetek filmini paylaşacağım. Elimde değil, kendisine büyük bir sevgi taşıyorum. Hayranıyım. Hemde en sevdiğim filmini paylaşacağım. Hayatım da en çok istediğim şeylerden ikisi; Ferzan Özpetek'in bir filmi yazdığı aşamada ve çektiği aşamada yanında olmak ve Gürse Birsel'in senaryo yazdığı zaman yanında olmak . Bu iki isim beni çok heyecanlandırıyor. O kadar başarılı ve duygu yüklüler ki... 
       

                       


    Hele Ferzan özpetek'in " Serseri Mayın " isimli filmini izlerseniz ne kadar duygu yüklü biri olduğunu fark edeceksiniz. En başta şunu ifade etmeliyim ki Ferzan Özpetek Filme öyle bir giriş yapıyor ki. Ben bu sahnede kendimden geçtim . Çok güzel bir kast, çok ama çok güzel bir mekan... Çok fazla merak duygusu.. Filmin girişinde bir gelin koşarak sahil kenarında , yeşillikle dolu , sımsıcak bir eve doğru gidiyordu. Ağlayarak! Girişteki merak duygusuna bakın !


 İşte o sahneler...


                     Filmde yine Ferzan Özpetek klasiği bir konu işlenmişti. Eşcinsel temalı bir filmdi. Ancak bu sefer filmde aile bağları patlamıştı. İtalya'daki aile bağlarının nasıl olduğunu vurguluyordu. Ama filmin çekimini, konusunu , efektleri her şeyi boş verin ! Filmin inanılmaz bir rengi var.Ferzan Özpetek'in   bu filmdeki görüntüler en iyisi. 



                   Filmin en iyi kastı ailedeki babaanne ! Bu karakterin üzerine çok ayrı bir film çekebilirim. Bence Ferzan Özpetek değerlendirmeli. O kadar güzel bir yaşlı kadın yok. O kadar derin iyi bir oyuncu ki izlerken anlayacaksınız. Ayrıca bu oyuncuyu Ferzan Özpetek'in " Harem Suare " filminde de oynadı. Benim filmde en etkilendiğim ve ağladığım sahne . Şeker hastası olan bu babaannenin intiharı oldu. Ama böyle güzel intihar olamaz. Ben çok ağladım. Şeker hastası bir kadın bu. Bundan başka bir şey paylaşmak istemiyorum. İzleyin görün..
  

Babaannenin intihar sahnesi !

              
              Filmin müzikleri ayrı bir taktiri hak ediyor.Ayrıca Ferzan Özpwtwk'in Sezen Aksu takıntısı vardır. Her filminde mutlaka bir Sezan Aksu şarkısı yer alır. Hatta Sezen Aksu filmlere özel saundlar yapmaktadır.  Nina Zili & 50Milo 'nin Gioliano Palma adlı şarkısını şarkısını uzun süre dinledim. Bir dinleyin isterseniz.


Sezan Aksu - KUTLAMA -

                 

                    Filmin fragmanı sizi çekecektir zaten o nedenle tekrar tekrar izleyin demeyeceğim. :)

0 yorum: